Zákaznícke centrum už aj v Rajci

Zákaznícke centrum už aj v Rajci

Opäť vylepšujeme svoje služby – otvorili sme vysunuté pracovisko Zákazníckeho centra OSBD Žilina v Rajci.

Pre klientov z lokality Rajec a Rajecké Teplice sme 9. 4. 2025 otvorili vysunuté pracovisko Zákazníckeho centra OSBD Žilina.
Nachádza sa v kancelárii č. 9 priamo v Klientskom centre Mestského úradu v Rajci. Služby tu poskytujeme každú stredu od 8. – 12.00 a od 13. – 16.00.

Telefonický kontakt: 041/ 555 33 52.

Počas jarných a letných prázdnin pracovisko nebude otvorené. 

UPOZORNENIE: Úhrada mesačných zálohových predpisov, vrátane nedoplatkov, je možná výhradne cez účet.

Čo tu vybavíte?

Bytové informácie:  platby za bývanie, zálohový predpis a jeho výšku, zmenu predpisu • zmenu počtu bývajúcich osôb, zmenu údajov v systéme, napr. korešpondenčná adresa, e-mail, telefónne číslo, uzatvorenie dohody o elektronickej komunikácii • informácie k zaslaným upomienkam • vyhotovenie poštových poukážok na úhradu platieb za bývanie • ročné vyúčtovanie nákladov za bývanie • prevod bytu v osobnom vlastníctve – zmenu vlastníka pri predaji, darovaní alebo dedičstve, prevod, zánik členstva • oznámenie o neexistencii pohľadávok pre kataster.

Zmluvy: zmluva o využívaní služby www.poschodoch.sk

Potvrdenia: potvrdenie o veku stavby, • potvrdenie o neexistencii pohľadávok, napr. pre kataster, banky, úrad práce.

Údržba bytových domov, stavebné úpravy v byte: preberieme žiadosť o vykonanie stavebných úprav v byte • preberieme žiadosť o preplatenie drobného nákupu domovníkovi, ZVB • informácie o čerpaní fondov opráv.

Poistné udalosti: hlásenie poistných udalostí a informácie o spôsobe ich vybavenia.

Poplatky za úkony podľa cenníka a pri prevode bytu je možné zaplatiť len platobnou kartou.